Tuesday, July 31, 2012

kültür mantarı diye bi mantar varmış :O

bundan yıllaaar önce arkadaşlarımdan biri (yanlış hatırlamıyorsam kendisi "eşşek" idi, biz eskiden arkadaştık) bana kültür mantarı lakabını uygun görmüştü. (hüsn-ü zan'da kendisini aşmış biriydi o) ben de her haltı abisine anlatan bir genç çocuk olduğumdan bunu da abime yapıştırmıştım. sonrasında yıllar boyu ne zaman bir konuda bilgisiz olduğumu farketse "muhaha kültür mantarına bak" diyerek dalga geçti benimle. alınmadım tabi, kültür seviyemin yükseklerde olmadığını ondan daha iyi biliyorum. derken bir gün (ki bundan birkaç gün öncesine tekabül eder) gene bu kültür mantarı lafı geçti. sonra birden dedi ki:

-kızm ya kültür mantarı diye bi mantar türü varmış

+nası yani sen bunu bilmiyo muydun?

-sen biliyo muydun?

+abi şaka dimi bu?

-bilmiyodum ben yaa

+ahahahahaha nası ama yaa, o zaman kültür mantarı tabirinin nerden geldiğini düşünüyodun peki?

-ya ne biliyim hani böyle mantar kafa'dan geldiğini düşünmüştüm, zeki anlamında falan..

+utanıyorum senden

günler geçti ve ben hala şaşkınlığımı koruyorum blog. abim acayip kolpacı bi adamdır sürekli beni ve herkesi kekler, şimdi gelip "inandın mı lan hahaha" dese şaka yaptığını düşünücem yani o derece.. insan kültür mantarını 27 yaşına kadar nasıl duymamış olabilir aklım almıyor :D

---

her yaptığımın birine dert olması gibi bi durumla karşı karşıyayım şu ara. ona gıcık olarak ve gıcık olduğumu belli ederek işi bu noktaya getirdiğim için de biraz üzülüyorum doğrusu. onun için üzülüyorum yani, çünkü ben unutuyorum gidiyo bi süre sonra, onun varlığı ya da yokluğu ya da benden nefret etmesi umrumda bile değil artık ama onun bu kadar nefret dolmasına sebebiyet verdiğim için ve sürekli bi laf sokma çabasına girdiği için üzülüyorum. ne diyim, düzelir inşallah.

---

3 tane hedef koydum kendime önümüzdeki 2-3 sene için. onları kesinlikle gerçekleştirmem ve yeni hedeflere yelken açmam lazım. ama önce içinde bulunduğum cendereden kurtulmam; bunun için de şöyle bi 1 ay falan geçmesi gerek. nerede okuyacağım ne yapacağım bi belli olsaydı ona göre yol hartalarım olurdu.. ama sabır diyoruz güzeldir diyoruz ve oflayıp puflamadan sabrediyoruz.

---

kaç gündür deli gibi dizi izlemekten gözlerim harap ve bitap düştüler, ağrıya ağrıya bir hal oldular! işte bu yüzden abimin onca ısrarına rağmen dextera prison breake başlamıyorum ben, başladım mı bırakamıyorum bitirmeden diye! ama o bunu anlamıyor ve hala ısrar ediyor. olmaz. "şimdi sardığın dizi ne ki, onlardan daha mı iyi" dersen, söyleyemem bile duysan oha dersin:D artı, birkaç yıl önce izlediğim ve sonunu bildiğim bir dizi. Rabbim ben ne garip işler peşindeyim :) of, banane ama. 8 ay deli gibi çalıştım ben, şimdi de istediğim gibi davranmakta özgürüm.. hıh. mantıksız da olsa istediğim şu an bu. ama yorulduğum da bi gerçek. o yüzden günde 2 bölümden fazla izlememe sözü veriyorum kendime ve hemen kitaplara sarılmaya koşuyorum şu an itibariyle! hadi görüşürüz.

No comments:

Post a Comment