Thursday, September 13, 2012

Bahçe İşleri ve Kokoş Tükenmez Kalem:)

Dün arka bahçelerde budama işleri yapmıştım ya, bugün de ön bahçedeydim...

Budadım da budadım :)

Ortaya yığdım hepsini, Bilal oğlan gelecekte dışarıya atacak bunları...



Küçük evin yan tarafını sarmaşıklar istila etmişler, duvara tırmanmışlar, güzel görünüyor duvarda sarmaşıklar, ama duvarı çürütüyorlar, onları da söktüm,



ama hepsini atmadım, uzun olanları sardım, çelenk yaptım :)



Astım bir tarafa, kurusun, gerisini kuruyunca düşünürüz :))

Gelelim ""Kokoş Tükenmez Kalem"e....

Masamda kendi halinde, sade bir şekilde duran tükenmez kalemim vardı...



Yanına şu tüylü çubuklar, hani pipo temizliyici derdik eskiden, onların pırıltılılarından birini koydum, yakıştı...



Birbirlerine yakışınca, sarmaş dolaş edeyim ben bunları dedim, tükenmezin içini çıkardım, çubuğu sardım,

işte böyle kokoş bir tükenmez oldu :))



Okul zamanlarında kopya koyardık bunların içine, bazen de minik notlar koyup birbirimize atardık :))

No comments:

Post a Comment